a
Close

Instalacje Gazowe

Montujemy instalacje LPG do każdego auta
Bez względu na markę, model oraz rodzaj silnika benzynowego.
W ofercie sprawdzone instalacje:
• dla silników 4 cylindrowych z wtryskiem wielopunktowym
• dla silników 5,6 cylindrowych z wtryskiem wielopunktowym
• dla silników 8-12 cylindrowych z wtryskiem wielopunktowym
Montujemy instalacje gazowe do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa typu GDI, FSI, TFSI, TSI, CGI, SIDI itp.
Instalacje wtrysku gazu płynnego fazy ciekłej wykorzystując wtryski benzynowe instalujemy VSI Prins DLM bez udziału benzyny.

W cenę wliczony jest:
• zawór tankowania w klapce paliwa
• zbiornik w miejscu koła zapasowego
• samochód zastępczy na czas montażu
• gwarancja od 2  lata BEZ LIMITU kilometrów

BRC SEQUENT 32

Instalacja gazowa SEQUENT 32 jest najnowocześniejszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej przeznaczonym do samochodów 3- i 4-cylindrowych wyposażonych w sekwencyjny wtrysk benzyny.

BRC SEQUENT PLUG&DRIVE

System SEQUENT PLUG&DRIVE jest najnowszym i najbardziej rozwiniętym systemem gazu w fazie lotnej, przeznaczonym do samochodów z wielopunktowym sekwencyjnym układem wtrysku benzyny.

BRC Alba

Instalacja Alba jest najnowszym systemem wtrysku gazu BRC w fazie lotnej przeznaczonym do samochodów 3 i 4 cylindrowych wyposażonych w sekwencyjny wtrysk benzyny. Jest tańszą alternatywą bardzo dobrze znanego i sprawdzonego na polskim rynku systemu SQ 24.11.

BRC Sequent Direct Injection

System SEQUENT DIRECT INJECTION (SDI) jest najnowocześniejszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej, przeznaczonym do samochodów z bezpośrednim wtryskiem benzyny (np: FSI, GDI)

Landirenzo Omegas OBD

LANDIRENZO OMEGAS należy do najnowocześniejszych dostępnych na rynku systemów zasilania gazem LPG w fazie lotnej. Komputer ECU określając aktualny czas wtrysku opiera się na przejętych podczas zasilania gazem, czasach wtrysku benzyny.

LOVATO EASY FAST C-OBD

Przeznaczony do adaptacji samochodowych silników benzynowych w celu zasilania gazem LPG od 2 do 8 cylindrów. Charakteryzuje się łatwym montażem i uproszczoną kalibracją systemu.

LOVATO SMART

SMART to nowy, funkcjonalny, wydajny i oszczędny wielopunktowy system wtrysku sekwencyjnego. Sterownik dający możliwość łatwiejszej instalacji i obniżenia kosztów jest w stanie przetworzyć w bardzo zaawansowany sposób sygnały z systemu benzynowego, powodując iż sygnał MAP jest już nie potrzebny

LOVATO EASY FAST DIRECT INJECTION

EASY FAST DIRECT INJECTION jest odpowiedzią firmy Landirenzo na rosnącą ilość samochodów wyposażonych w silniki z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Cechuje się sprawdzonymi komponentami LOVATO oraz nowym sterownikiem instalacji.

PRINS VSI 2.0

System sekwencyjnego wtrysku gazu holenderskiej firmy PRINS VSI to wyjątkowe urządzenie IV generacji zaprojektowane dla zaspokojenia wymogów najbardziej zaawansowanych systemów wtryskowych. Jest to bez wątpienia najnowocześniejszy na rynku autogazu system, który jest podległy w 100% zasilaniu benzynowemu

PRINS VSI 2.0 Di

Prins VSI-2.0 Di to dedykowana instalacja gazowa do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Gaz LPG w fazie lotnej podawany jest z wykorzystaniem japońskich wtryskiwaczy gazowych Keihin. W kompletacji tej instalacji gazowej stosujemy standardowe (popularnie montowane w Polsce) zbiorniki pod wielozawór.

PRINS DIRECT LIQUIMAX 2.0

PRINS Direct LiquiMax-2.0 to instalacja ciekłego wtrysku gazu do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Najwyższej generacji (VI) instalacja gazowa do aut dostępna na rynku. Wielokrotnie nagradzana przez różne gremia

AGC BLUE BOX

BLUE BOX to nowoczesny sterownik do sekwencyjnych systemów zasilania gazem w fazie lotnej, dedykowany do silników 4-cylindrowych

AGIS M210

AGIS M210 to najmłodszy i najmniejszy z rodziny sterowników AGIS. Równie funkcjonalny i równie szybki jak P13, sterownik posiada te same funkcje co P13 z tą różnicą, że w M210 nie jest aktywna funkcja OBD i sterownik występuje tylko w wersji 4 cylindrowej.

AGC COMPACT

COMPACT jest innowacyjnym i zaawansowanym technologicznie sterownikiem LPG. Wyposażony został w najnowszej generacji procesor, dzięki czemu po zamontowaniu i kalibracji jest o n w pełni kompatybilny z silnikiem samochodowym

STAG GOFAST

STAG GOFAST to sterownik oparty na szybkim procesorze 32 bitowym, prosty przejrzysty i szybki w instalacji.

STAG QMAX BASIC

Procesor zaprojektowany i wyprodukowany tylko do użytku w samochodach, o doskonałych cechach użytkowych. Wyposażony w system autoadaptacji ISA3, wspierany przez program AcSTAG

LPG/CNG TECH-200

Seria 200 to nowoczesne sterowniki mikroprocesorowe z 48-pinową wiązką, przeznaczone do silników maksymalnie 4-cylindrowych. Łączą zaawansowaną technologię z ergonomią

LPG/CNG TECH-320 OBD

Seria sterowników TECH-320 to sterowniki mikroprocesorowe w aluminiowej obudowie na tradycyjnej 56-pinowej wiązce. Sterowniki tej serii przeznaczone są do silników maksymalnie 8 cylindrowych, w zależności od wersji.

Landirenzo Evo

LANDIRENZO EVO należy do najnowocześniejszych dostępnych na rynku systemów zasilania gazem LPG w fazie lotnej. Komputer ECU określając aktualny czas wtrysku opiera się na przejętych podczas zasilania gazem, czasach wtrysku benzyny.

Zavoli Bora

Systemy BORA produkowane przez Zavoli spełniają wymagania najnowocześniejszych silników benzynowych z wtryskiem sekwencyjnym. W celu spełnienia wymagań nowoczesnych silników benzynowych oraz zapewnienia naszym instalatorom komfortowego i łatwego montażu, wprowadzona została technologia Zavoli BORA. Opracowana w laboratoriach koncernu charakteryzuje się innowacyjnymi cechami i funkcjami.